Звіт директора школи

 

 

Вінницька область

Вінницький  район

 

Великобушинська гімназія

Звіт  в.о.директора за

2021 – 2022

навчальний рік

 

 

В.о.директора: Козоріз В.С. 

В 2021 - 2022 навчальному році педагогічний колектив Великобушинської гімназії ступенів школи працював над вирішенням основних завдань, які були передбачені річним планом.

         Вчителі працюють над вирішенням проблемної теми школи, громади. Приділяється велика увага підвищенню ефективності навчально-виховного процесу, позакласної та позашкільної роботи. Переважна більшість працівників школи запроваджують  методи та прийоми роботи НУШ, інтерактивні форми навчання: застосовують оптимальні методи та прийоми навчальної діяльності, розвивають самостійність і творчу активність, здійснюють виховання на національних традиціях українського народу.

В центрі уваги роботи колективу були і залишаються питання навчання та виховання дітей, підготовка вчителів до роботи з учнями. Особлива увага приділяється питанням поліпшення якості навчання та виховних заходів, їх ефективності.

Приділяється значна увага зміцненню навчально-матеріальної бази школи, створенню задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу; демократизації діяльності педагогічного колективу. Одночасно проводиться робота по дотриманню та зміцненню трудової і виробничої дисципліни, поліпшенню поведінки учнів.

Систематично слухаються та перевіряються виконання рішень попередніх педрад, нарад, наказів по школі.

Вивчається робота окремих вчителів, надається допомога у поліпшенні навчально–виховної роботи, відвідуються педагогічні семінари, проводяться педагогічні читання.

Виходячи з необхідності забезпечення реалізації потреб особистості, педагогічний колектив школи вирішує такі основні завдання та педагогічні проблеми:

 

-                                          запровадження  інноваційних технологій навчання,  застосування інтерактивних методів, форм прийомів навчальної діяльності, здійснення диференціації навчання школярів, використання  різних форм організації роботи;

-                                          посилення вимогливості до дисциплінованості та організованості окремих педагогічних працівників;

-                                          конкретизація виховної роботи, позбавлення та можливості словесних форм її проведення;

-                                          здійснення взаємозвязку розумового, морального та естетичного виховання;

-                                          свідоме і повне виконання своїх обовязків всіма працівниками школи та учнями;

               Одним із стратегічних завдань, визначених у державній національній програмі «Освіта» (Україна ХХІ ст.) та Законах України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», Концепції виховання та Національної доктрини

 

розвитку освіти  є створення умов для формування освіченої, творчої особистості громадянина. Реалізація та самореалізація його природних задатків і можливостей відбувається в освітньому процесі. Над цим і працює наш педагогічний колектив у 2021-2022 навчальному році. Робота здійснюється відповідно до річного плану роботи.

В школі працюють 16 педагогічних працівників. Вищу категорію мають 9 учителів, звання «Старший учитель» - 5,  «Спеціаліст» - 2.

Система методичної роботи сконцентрована навколо науково – методичної проблеми школи «Підвищення якості й результативності освіти та виховання в умовах впровадження НУШ» і проводиться у трьох формах – колективній, груповій та індивідуальній, відповідно до рівня підготовки і проблем працівників.

На початок навчального року в школі навчалось 77 учнів, протягом року вибуло 3 учні :Козловська Д., Мельник І., Шевчук М., прибув Саєнко О та  прибуло 3 внутрішньопереміщених  дітей. На кінець року в школі – 78 учнів.

Педагогічним колективом виконується навчальний план,  всі навчальні програми, лабораторні та практичні роботи з фізики, хімії, біології, географії.

Помітно зростає рівень педагогічної майстерності педагогів. Результати атестації показали, що методична робота в школі виконує стимулюючу функцію.

В школі протягом навчального року систематично працюють методоб’єднання: учителів початкових класів, природничо – математичного циклу, суспільно -  гуманітарного циклу та методоб’єднання класних керівників. Проводяться засідання методичних об’єднань, де розглядаються різноманітні питання, пов’язанні з навчанням та вихованням школярів. Головна увага спрямована в роботі всіх методобєднань на вивчення і застосування під час проведення уроків інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання.

МО – це свого роду  кузня  творчих сил педагогів, де вони вчаться самі, вчать інших, обмінюються досвідом, аналізують, експериментують, знайомляться з новинками психолого – педагогічних наук, інноваційними технологіями та інтерактивними методами навчання, організовують дискусії, ділові ігри. Особливості таких форм роботи дають змогу створювати реальні ситуації, коли інформація сприймається активно, а значить спонукає звертатися до науки, передової практики для виконання завдань зануренням у просту і зрозумілу поточну діяльність.

Педагоги нашої школи мають і свій досвід, який постійно вдосконалюють, впроваджують його елементи в практику. Зі своїми надбаннями знайомлять своїх колег через різні колективні форми методичної роботи: педагогічну раду, тижні педагогічної майстерності, творчі звіти, психолого – педагогічні семінари,  методоб’єднання згідно фаху.

Протягом року вчителі школи проводять відкриті уроки, до яких ретельно готуються.

      

 

   Сьогодні школа вирішує, на ряду з навчальними і виховні завдання. Вся виховна робота спрямована на формування й прийняття учнями гуманістичних цінностей та зразків громадянської поведінки. В школі відбувається моральне становлення учнів, формування творчого мислення, відповідальність. Для ефективності виховної роботи в школі складено програму вивчення особистості учнів. Важливим чинником виховної роботи є самодіагностика діяльності класного керівника. Класні керівники та вчителі спільно з учнями проводять загально шкільні виховні заходи, які з задоволенням відвідують всі учні. Кожний такий захід, це своєрідний звіт про частину проведеної виховної роботи.

Кожний педагог повинен постійно вдосконалювати себе, займатися самоосвітою. Учителі нашої школи обовязково протягом навчального року проводять відкриті уроки та відвідують уроки колег. Молоді вчителі запрошують на такі уроки 1 раз в семестр, а досвідчені 2-3 рази.

Стало традицією для класних керівників 1-2 рази на рік проводити загальношкільні відкриті виховні заходи, приймати участь в роботі психолого – педагогічних семінарів та проводити педагогічні читання. Тут вчителі діляться своїми знаннями та набувають їх від колег.

Покращилась позакласна робота з навчальних предметів. Стало традицією щороку проводити предметні тижні, що сприяє розвитку інтересу до предмету та активізує пізнавальну діяльність.

                Всі вчителі – предметники проводять предметні тижні, кожен з яких закінчується загальношкільним святом. Цікавими та змістовними були тижні: початкових класів, української мови, правових знань, біології, англійської мови.

         В школі проводяться предметні олімпіади та конкурси. Переможці цих заходів  щорічно приймають участь в районних предметних олімпіадах та конкурсах, а саме: Гайдей Маргарита , учениця 7 класу зайняла 3 місце у олімпіаді з хімії; Знамеровська Дарія , учениця 7 класу зайняла 3 місце в конкурсі знавців української мови ім.. П.Яцика

    Школярі активно займаються спортом, отримують заохочувальні грамоти , подяки ,кубки  в  спортивних заходах та змаганнях:

-                                          чемпіонат з футболу на кубок міського голови – ІІІ місце;

-                                          командні змагання з настільного тенісу – ІІ місце ;

-                                          учасники в командних футбольних  змаганнях між громадами ;

На базі школи працювали гуртки:

- «Основи комп’ютерної графіки» - Буряк Марія Анатоліївна46 класи

- «Виготовлення сувенірів» - Грушко Катерина Дмитрівна – 1 – 4 класи

- «Хореографічний» - Сугак Тетяна Пилипівна – 1 – 9 класи

 

 

Проводилися конкурси ,акції ,квести ,ігри ,розваги :

-                                          акція « Голуб миру» ;

-                                          акція «Допоможи безпритульним тваринам» ;

-                                          Всеукраїнський диктант до дня писемності і мови ;

-                                          День толерантності ;

-                                          акція «Незабудки пам’яті» ;

-                                          акція «Дерево пам’яті» ;

-                                          акція «Допоможемо тваринам» - до Дня Волонтера;

-                                          збір солодощів для учасників ООС ;

-                                          флешмоб «Берегиня вроди - хустка» ;

-                                          акція «16 днів проти насильства» ;

-                                          фото- квест «На зустріч із  Святим Миколаєм»;

-                                          конкурс від міської ради «Святковий чобіток для Святого Миколая»;

-                                          флешмоб  до Дня Соборності України ;

-                                          онлайн – марафон «Читаємо разом» ;

-                                          акція « День Єднання :#UA разом об’єднані Україною»;

-                                          День пам’яті Героїв Небесної сотні ;

-                                          Акція «Діти проти війни» ;

-                                          Онлайн -марафон # Я-іду-у-вишиванці-2022

-                                          Участь у  Всеукраїнському конкурсі ватр «Сокіл. Джура».

    Взяли участь та здобули у   Всеукраїнському пізнавальному  конкурсі «Я–людина »  :

 - диплом І ступеня  : Ковальчук Дарія,Забіяка Анна – 4 клас;

- диплом ІІ ступеня  : Деркач Артем – 4 клас; Ковтун Юрій, Саєнко Олександр – 5 клас;Рябокінь Людмила – 6 клас;Рябокінь Анна – 8 клас , Марченко Ірина, Лебедінцева Софія,Ведельський Максим – 9 клас;

- диплом ІІІ ступеня :Барвінок Віолетта – 5 клас;

 

В школі постійно проходять природоохоронні акції. Отримали :

- Диплом ІІ ступеня  за участь в конкурсі «Джерело».

Приймаємо участь у конкурсах:

- «Плекаємо сад»

- «Галерея кімнатних рослин»

- «Парад квітів біля школи»   

 

 В 2021 – 2022 навчальному році учні  школи приймають активну участь у проведенні предметних тижнів, акцій, заходів, конкурсів, організованих міською радою , управлінням сім’ї, молоді та спорту.

Приймаємо участь в районному конкурсі екологічних агітбригад.

Проводиться профілактична та просвітницька робота в межах  акцій та програм громади.

          Виховна робота в школі направлена на формування особистості патріота України, який усвідомлює свою незалежність до сучасної цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях. На формування особистості демократичного світогляду й культури, яка не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу. Одним із завдань виховної роботи є забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних то власних інтересів, створення та розвиток цінностей громадянського суспільства. В своїй практиці намагаємося відходити від орієнтації на «середнього» вихованця. Формувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя і збереження та зміцнення фізичного та психологічного здоров’я.  Велика увага у виховній роботі приділяється  розвитку творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів.

     Виконання основних завдань виховання здійснюється за такими пріоритетними напрямками:

-        громадянське виховання;

-        правове виховання;

-        моральне виховання;

-        фізичне виховання;

-        художньо-естетична освіта та виховання особистості;

-        екологічне виховання;

-        трудове виховання;

-        статеве виховання і підготовка до сімейного життя;

-        розвиток учнівського самоврядування;

-        формування наукового світогляду;

     Протягом навчального року організовано конкурси, ігри інтелектуального характеру з навчальних предметів. Протягом І семестру відзначено ювілейні дати, річниці визначних діячів України та світу, проведено бесіди на різні тематики, випущено тематичні стінгазети, проведено радіолінійки, і т.д.

     Протягом року було проведено такі загальношкільні виховні заходи та міроприємства: День Знань;  День літніх іменинників; Challenge Fest ;

Свято Квітів і Урожаю 2021; Спортивний квест на місцевості; День учителя; засідання клубу «Що? Де? Коли?» Концертна програма до батьківських зборів, «Традиції і святкування у Великобританії», «Рідна земля для нас усіх - Україна», «Хліб усьому голова», святковий ранок «Роде наш красний», літературно-музичний вечір «Гімн планеті Земля», День осіннього іменинника, День Збройних сил України, «Український віночок у звичаях і традиціях нашого народу», розважальна програма «У світі казки», Андріївські вечорниці, «Миколай,ти до нас завітай», Новорічний КВК, День святого Валентина, Свято Стрітення.

       Пріоритетним напрямком в виховній роботі школи є патріотичне виховання підростаючого покоління. З цією метою кожен загін об’єднання обрав метою своєї діяльності одне з завдань патріотичного виховання. Тут відзначилися учні 5,6 та 9 класів.  А це вселяє надію в те, що наша молода Українська держава буде процвітати маючи таких патріотів.

      Діяльність колективу школи спрямована на вдосконалення ефективності навчально-виховного процесу, а також на поповнення навчально-матеріальної бази школи. Значна увага приділяється питанням забезпечення навчально-методичною літературою, підготовці учителів до навчання учнів з використанням інноваційних технологій. Центральне питання роботи колективу - створення задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу та зміцненню навчально-матеріальної бази школи.

       Педагогічний колектив школи працює над вирішенням основних завдань в плані навчально-матеріального забезпечення, які  передбачені річним планом.

  Особлива увага приділяється  питанням зміцнення навчально-матеріальної бази школи, створенню задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу. Одночасно проводиться робота по дотриманню та зміцненню трудової і виробничої дисципліни, збереженню матеріальних цінностей.

Ефективність навчання залежить від багатьох компонентів, у тому числі і від майстерності вчителя, матеріалів навчання, змісту програм, засобів управління навчальним процесом та від зовнішніх умов: забезпеченості уроку технічними засобами навчання й начального обладнання.

Головне завдання кожного вчителя на сучасному етапі – побудити інтерес до навчання та навчити самостійно здобувати знання, творчо їх використовувати. Навчання предмета буде успішним, якщо в учителя є можливість пояснювати новий (або закріплювати старий) матеріал, використовуючи наочність, сучасні педагогічні засоби навчання. Оптимальне комплексне використання всіх видів навчального обладнання, яке зосереджене в кабінеті, допомагає вчителю досягти високого рівня засвоєння навчальних досягнень учнів.

Навчальний кабінет – це єдина організована  система навчального обладнання зібрана в окремому приміщенні, оформлена відповідно до вимог наукової організації праці вчителя й учня, яка забезпечує високий рівень викладання предмета.

Щодо зміцнення матеріально–технічної бази навчальних приміщень та кабінетів, то протягом  минулого року було проведено ремонт навчальних кабінетів. Проведено ремонт  та оновлено естетичне оформлення частини коридору художнім малюнком .    

                  Проведено часткове оновлення електропроводки  , придбали захисні коробки (7 шт) для електрощитків.

Зроблено поточний ремонт внутрішніх кімнат гігієни.              

     Ефективність навчання  і виховання багато в чому залежить від того, в яких умовах перебувають діти . Для створення відповідних умов за державні кошти  було придбано : столи учнівські в комплекті з стільцями – 5 шт.,ноутбук ASER A315-33, 3 в 1 багатофункціональний пристрій Epson L364 (C11CE55402) (кольоровий), дидактичний матеріал для забезпечення умов навчання в НУШ.

    Для організації інклюзивного навчання було придбано планшет для дітей з особливими  освітніми потребами .

     Для  створення комфорту та належного естетичного вигляду приміщення та навколишньої території школи, дирекція зробила :

 

Звіт про матеріальну діяльність школи за 2021 - 2022 рік

 

 

 

Подбали про своєчасне придбання будівельних матеріалів.

Провели поточний ремонт навчальних та підсобних приміщень. Відремонтували та пофарбували меблі.

Провели профілактичні роботи у опалювальному пункті закладу.

Провели поточний ремонт котельні, опалювальної системи, водогону, каналізаційної системи, заміну електропроводки , придбали захисні коробки (7 шт) для електрощитів .

 Провели обрізування та формування дерев фруктового саду навколо школи

Провели ремонт  дверей навчальних приміщень тощо.

Впорядкували садибу школи. Виорали землю під навчально-дослідні ділянки.

Постійно дообладнуємо   навчальні кабінети, майстерні.

Залучаємо батьків до ремонту шкільних кімнат.

Відремонтовано коридор біля спортивної зали.

Закупили господарський інвентар для обробки НДЗД.

Підтримуємо  зв'язок з місцевими підприємцями в плані поліпшення навчально - матеріальної бази школи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перспективне планування зміцнення і поповнення навчально- матеріальної бази  на 2022-2023 роки.

 

Вивчити та розробити кошторис по ремонту та матеріальному забезпеченню школи на новий навчальний рік.

Подбати про своєчасне придбання будівельних матеріалів.

Розробити кошторис та провести  ремонт та обладнання найпростіших укриттів.

Провести поточний ремонт навчальних та підсобних приміщень. Відремонтувати та пофарбувати меблі.

Провести профілактичні роботи у опалювальному пункті гімназії.

Провести поточний ремонт котельні, опалювальної системи, водогону, каналізаційної системи внутрішніх кімнат гігієни.

Обрізування та формування дерев фруктового саду навколо школи

Розпочати поточні роботи коридору другого поверху .

Впорядкувати садибу школи. Виорати землю під навчально-дослідні ділянки.

Дообладнати навчальні кабінети, майстерні.

Знайти джерела позабюджетних коштів.

Залучати батьків до ремонту шкільних кімнат.

Підтримувати зв'язок з місцевими підприємцями в плані поліпшення навчально –

матеріальної бази школи.

 

 

 

В.о.директора :                                  В.С. Козоріз

Протокол

спільного засідання

педагогічного колективу, батьківського комітету,ради школи та піклувальної ради Великобушинської гімназії

від 20.06.2022р.

Голова – Буряк Марія Анатоліївна

Секретар – Ільїна Галина Петрівна

Присутні : педагогічний колектив, батьківська громадськість

Порядок денний:

1.    Звіт в.о.директора  Козоріз Валентини Савівни «Про основні напрями та підсумки діяльності школи протягом 2021 – 2022 навчального року.»

 

2.    Доповідь заступника директора з навчально – виховної роботи Коваль О.В. «Аналіз якості знань учнів, результати дистанційного навчання  в початковій та старшій  школі за 2021 – 2022 навчальний рік.»

 

3.    Презентація виховної роботи.

 

СЛУХАЛИ :   Звіт директора школи Козоріз Валентини Савівни «Про основні напрями та підсумки діяльності школи протягом 2021 – 2022 навчального року.»

ВИСТУПИЛИ : Коваль О.В. – заступник директора з навчально – виховної роботи , яка доповіла про якість знань учнів, результати дистанційного навчання в початковій та старшій школі за 2021 – 2022 навчальний рік.

ВИСТУПИЛИ :

1.    Завгосп школи Резніченко Петро Володимирович доповів про використання благодійних внесків на господарські потреби навчального закладу у 2021 – 2022 навчальному році.

2.    Педагог – організатор  Грушко Катерина Дмитрівна запропонувала перегляд презентації «Шкільні виховні заходи», «Виховна робота під час карантину».

УХВАЛИЛИ : За підсумками голосування  педагогічний колектив школи,батьківська громадськість визначає роботу в.о. директора  задовільною та порушує питання перед  відділом освіти  Немирівської міської ради про заохочення в.о. директора школи Козоріз В.С. (наказ МОН України від 28.01.2005р. №55,п.2)

 

Додатки :

1.    Список учасників засідання;

2.    Текст виступу директора школи, заступника директора з навчально – виховної роботи , завгоспа  школи, педагога – організатора, матеріали    презентації.

                       Голова :                                        Буряк М.А..

 

Вінницька область

Немирівський район

 

Великобушинська ЗОШ І-ІІ ступенів

 

 

Звіт директора школи

За 2019-2020 навчальний рік

 

 

 

Директор школи: Козоріз В.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В 2019 - 2020 навчальному році педагогічний колектив Великобушинської ЗОШ І-ІІ ступенів школи працював над вирішенням основних завдань, які були передбачені річним планом.

         Вчителі працюють над вирішенням проблемної теми школи, району. Приділяється велика увага підвищенню ефективності навчально-виховного процесу, позакласної та позашкільної роботи. Переважна більшість працівників школи запроваджують  методи та прийоми роботи НУШ, інтерактивні форми навчання: застосовують оптимальні методи та прийоми навчальної діяльності, розвивають самостійність і творчу активність, здійснюють виховання на національних традиціях українського народу.

В центрі уваги роботи колективу були і залишаються питання навчання та виховання дітей, підготовка вчителів до роботи з учнями. Особлива увага приділяється питанням поліпшення якості навчання та виховних заходів, їх ефективності.

Приділяється значна увага зміцненню навчально-матеріальної бази школи, створенню задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу; демократизації діяльності педагогічного колективу. Одночасно проводиться робота по дотриманню та зміцненню трудової і виробничої дисципліни, поліпшенню поведінки учнів.

Систематично слухаються та перевіряються виконання рішень попередніх педрад, нарад, наказів по школі.

Вивчається робота окремих вчителів, надається допомога у поліпшенні навчально–виховної роботи, відвідуються педагогічні семінари, проводяться педагогічні читання.

Виходячи з необхідності забезпечення реалізації потреб особистості, педагогічний колектив школи вирішує такі основні завдання та педагогічні проблеми:

 

-                                                   запровадження  інноваційних технологій навчання,  застосування інтерактивних методів, форм прийомів навчальної діяльності, здійснення диференціації навчання школярів, використання  різних форм організації роботи;

-                                                   посилення вимогливості до дисциплінованості та організованості окремих педагогічних працівників;

-                                                   конкретизація виховної роботи, позбавлення та можливості словесних форм її проведення;

-                                                   здійснення взаємозвязку розумового, морального та естетичного виховання;

-                                                   свідоме і повне виконання своїх обовязків всіма працівниками школи та учнями;

               Одним із стратегічних завдань, визначених у державній національній програмі «Освіта» (Україна ХХІ ст.) та Законах України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», Концепції виховання та Національної доктрини розвитку освіти  є створення умов для формування освіченої, творчої особистості громадянина. Реалізація та самореалізація його природних задатків і можливостей відбувається в освітньому процесі. Над цим і працює наш педагогічний колектив у 2019-2020 навчальному році. Робота здійснюється відповідно до річного плану роботи.

В школі працюють 16 педагогічних працівників. Вищу категорію мають 11 учителів, звання «Старший учитель» - 2. Першу кваліфікаційну категорію мають 1 учителів,  «Спеціаліст» - 2.

Система методичної роботи сконцентрована навколо науково – методичної проблеми школи «Підвищення якості й результативності освіти та виховання в умовах впровадження НУШ» і проводиться у трьох формах – колективній, груповій та індивідуальній, відповідно до рівня підготовки і проблем працівників.

На початок навчального року в школі навчалось 80 учнів, протягом року вибуло 5 учнів :Бугаков Я, Бугаков Р,Бугаков М., Пузаєнко Р.О.,Токаленко З., Яременко Д., прибула 1 дитина. На кінець року в школі – 75 учнів.

Педагогічним колективом виконується навчальний план,  всі навчальні програми, лабораторні та практичні роботи з фізики, хімії, біології, географії.

Помітно зростає рівень педагогічної майстерності педагогів. Результати атестації показали, що методична робота в школі виконує стимулюючу функцію.

В школі протягом навчального року систематично працюють методоб’єднання: учителів початкових класів, природничо – математичного циклу, суспільно -  гуманітарного циклу та методоб’єднання класних керівників. Проводяться засідання методичних об’єднань, де розглядаються різноманітні питання, пов’язанні з навчанням та вихованням школярів. Головна увага спрямована в роботі всіх методобєднань на вивчення і застосування під час проведення уроків інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання.

МО – це свого роду  кузня  творчих сил педагогів, де вони вчаться самі, вчать інших, обмінюються досвідом, аналізують, експериментують, знайомляться з новинками психолого – педагогічних наук, інноваційними технологіями та інтерактивними методами навчання, організовують дискусії, ділові ігри. Особливості таких форм роботи дають змогу створювати реальні ситуації, коли інформація сприймається активно, а значить спонукає звертатися до науки, передової практики для виконання завдань зануренням у просту і зрозумілу поточну діяльність.

Педагоги нашої школи мають і свій досвід, який постійно вдосконалюють, впроваджують його елементи в практику. Зі своїми надбаннями знайомлять своїх колег через різні колективні форми методичної роботи: педагогічну раду, тижні педагогічної майстерності, творчі звіти, психолого – педагогічні семінари, районні методоб’єднання згідно фаху.

Протягом року вчителі школи проводять відкриті уроки, до яких ретельно готуються.

          Сьогодні школа вирішує, на ряду з навчальними і виховні завдання. Вся виховна робота спрямована на формування й прийняття учнями гуманістичних цінностей та зразків громадянської поведінки. В школі відбувається моральне становлення учнів, формування творчого мислення, відповідальність. Для ефективності виховної роботи в школі складено програму вивчення особистості учнів. Важливим чинником виховної роботи є самодіагностика діяльності класного керівника. Класні керівники та вчителі спільно з учнями проводять загально шкільні виховні заходи, які з задоволенням відвідують всі учні. Кожний такий захід, це своєрідний звіт про частину проведеної виховної роботи.

Кожний педагог повинен постійно вдосконалювати себе, займатися самоосвітою. Учителі нашої школи обовязково протягом навчального року проводять відкриті уроки та відвідують уроки колег. Молоді вчителі запрошують на такі уроки 1 раз в семестр, а досвідчені 2-3 рази.

Стало традицією для класних керівників 1-2 рази на рік проводити загальношкільні відкриті виховні заходи, приймати участь в роботі психолого – педагогічних семінарів та проводити педагогічні читання. Тут вчителі діляться своїми знаннями та набувають їх від колег.

Покращилась позакласна робота з навчальних предметів. Стало традицією щороку проводити предметні тижні, що сприяє розвитку інтересу до предмету та активізує пізнавальну діяльність.

                Всі вчителі – предметники проводять предметні тижні, кожен з яких закінчується загальношкільним святом. Цікавими та змістовними були тижні: початкових класів, української мови, правових знань, біології, англійської мови.

         В школі проводяться предметні олімпіади. Переможці цих олімпіад  щорічно приймають участь в районних предметних олімпіадах, а саме:             Рибалко Анна , учениця 9 класу зайняла 3 місце у олімпіаді з німецької мови.

    Школярі активно займаються спортом, отримують призові місця в районних спортивних заходах та змаганнях:

Зональні змагання

- футбол (дівчата)   - І місце;

- настільний теніс – І місце;

Районні змагання

- футбол (дівчата)  - ІІІ місце;

- настільний теніс – ІІІ місце.

На базі школи працювали гуртки:

- «Основи комп’ютерної графіки» - Буряк Марія Анатоліївна59 класи

- «Виготовлення сувенірів» - Грушко Катерина Дмитрівна – 1 – 4 класи

- «Хореографічний» - Сугак Тетяна Пилипівна – 1 – 9 класи

Проводилися конкурси

- Грінвіч (25.11.2018 р.)

- « Олімпус»  ( знавців української мови – листопад місяць)

Результати:

Диплом лауреата:

Знамеровська Дарія

Яременко Діана

Оцупок Дмитро

Резніченко Дмитро

Григорук Аліна

Софія Міняйло

Рябокінь Олена

Українська література

Диплом лауреата:

Оцупок Дмитро

Григорук Аліна

Мельник Анастасія

Софія Міняйло

Рябокінь Олена

 

 Результати та досягнення в конкурсі «Грінвіч»(знавців англійської мови

І місце    - 3 клас – Барвінок Віолетта

               - 4 клас – Могиль Софія

                - 5 клас – Грушко Ростислав

                - 5 клас – Знамеровська Дарія

                - 6 клас – Міняйло Софія

                - 7 клас – Ведибіда Назар

                - 7 клас – Козуб Станіслав

                - 7 клас – Струк Андрій

                - 8 клас – Могиль Ростислав

                - 9 клас – Рибалко Анна

                - 9 клас – Ільїна Анна

                - 9 клас – Корчевська Ольга

                - 9 клас – Миронова Наталія

ІІ місце   - 3 клас – Саєнко Олександр

                - 4 клас – Мудрак Діана

                - 6 клас – Григорук Аліна

                - 7 клас – Могиль Ростислав

                - 8 клас – Шекель  Настасія

ІІІ місце  - 3 клас – Ткаченко Владислав

                - 4 клас – Рябокінь Людмила

                - 5 клас – Гайдей Маргарита

                - 6 клас – Коник Сніжана

                - 9 клас – Побережнюк Світлана

       Приймали активну участь в рамках тижня народознавства «Любіть Україну вишневу свою», а саме: в конкурсі виготовлення українського сувеніру та «Особливості святкування Великодня на Поділлі».

    Взяли участь та здобули :

 - диплом ІІІ ступеня  у районному етапі  Всеукраїнського заочного конкурсу «Гуманне ставлення до тварин»,Григорук Аліна;

- грамоту за зайняте ІІІ місце  в районному етапі Всеукраїнської акції   «Птах року 2019 »,Шекель Настасія;

- взяли активну участь  у районному етапі  Всеукраїнської новорічно – різдвяної виставки «Новорічна композиція» - І , Міняйло Софія, та ,ІІІ, Могиль Ростислав, місця,

- районному етапі  Всеукраїнської новорічно – різдвяної виставки «Новорічна композиція» ІІІ місце Могиль Ростислав,

- Перемогли у Всеукраїнському конкурсі навчально- дослідних земельних ділянок (ІІ місце).

В школі постійно проходять природоохоронні акції. Отримали :

- Диплом ІІ ступеня  за участь в конкурсі «Джерело».

Приймаємо участь у конкурсах:

- «Плекаємо сад» - ІІ місце

- «Галерея кімнатних рослин» - ІІ місце

- «Парад квітів біля школи» - ІІ місце 

 

 В 2019 – 2020 навчальному році учні  школи приймають активну участь у проведенні районних тижнів, акцій, заходів, конкурсів.

Проводилася підготовка:

-                                                   до відзначення у 2020 році  75 річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні проводиться пошукова робота по увіковіченню слави солдатських вдів;

-                                                   велика увага приділяється впровадженню Державних програм виховних напрямків;

Приймаємо участь в районному конкурсі екологічних агітбригад.

Є учасниками багатьох природоохоронних акцій та конкурсів.

Проводиться профілактична та просвітницька робота в межах районних акцій та програм:

В лютому місяці було проведено ряд заходів здорового способу життя «Молодь за здоровя». Виготовлено плакати «Головне в іміджі – це здоровя», «Молодь за майбутнє без СНІДу», «Я обираю здоровя».

 

 Виховна робота в школі направлена на формування особистості патріота України, який усвідомлює свою незалежність до сучасної цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях. На формування особистості демократичного світогляду й культури, яка не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу. Одним із завдань виховної роботи є забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних то власних інтересів, створення та розвиток цінностей громадянського суспільства. В своїй практиці намагаємося відходити від орієнтації на «середнього» вихованця. Формувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя і збереження та зміцнення фізичного та психологічного здоров’я.  Велика увага у виховній роботі приділяється  розвитку творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів.

     Виконання основних завдань виховання здійснюється за такими пріоритетними напрямками:

-         громадянське виховання;

-         правове виховання;

-         моральне виховання;

-         фізичне виховання;

-         художньо-естетична освіта та виховання особистості;

-         екологічне виховання;

-         трудове виховання;

-         статеве виховання і підготовка до сімейного життя;

-         розвиток учнівського самоврядування;

-         формування наукового світогляду;

     Протягом навчального року організовано конкурси, ігри інтелектуального характеру з навчальних предметів. Протягом І семестру відзначено ювілейні дати, річниці визначних діячів України та світу, проведено бесіди на різні тематики, випущено тематичні стінгазети, проведено радіолінійки, і т.д.

     Протягом року було проведено такі загальношкільні виховні заходи та міроприємства: День Знань;  День літніх іменинників; Challenge Fest ;

Свято Квітів і Урожаю 2019; Спортивна гра на місцевості; День учителя; засідання клубу «Що? Де? Коли?» Концертна програма до батьківських зборів, «Традиції і святкування у Великобританії», «Рідна земля для нас усіх - Україна», «Хліб усьому голова», святковий ранок «Роде наш красний», літературно-музичний вечір «Гімн планеті Земля», День осіннього іменинника, День Збройних сил України, «Український віночок у звичаях і традиціях нашого народу», розважальна програма «У світі казки», Андріївські вечорниці, «Миколай,ти до нас завітай», Новорічний КВК, День святого Валентина, Свято Стрітення.

       Пріоритетним напрямком в виховній роботі школи є патріотичне виховання підростаючого покоління. З цією метою кожен загін об’єднання обрав метою своєї діяльності одне з завдань патріотичного виховання. Тут відзначилися учні 5,6 та 9 класів.  А це вселяє надію в те, що наша молода Українська держава буде процвітати маючи таких патріотів.

      Діяльність колективу школи спрямована на вдосконалення ефективності навчально-виховного процесу, а також на поповнення навчально-матеріальної бази школи. Значна увага приділяється питанням забезпечення навчально-методичною літературою, підготовці учителів до навчання учнів з використанням інноваційних технологій. Центральне питання роботи колективу - створення задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу та зміцненню навчально-матеріальної бази школи.

       Педагогічний колектив школи працює над вирішенням основних завдань в плані навчально-матеріального забезпечення, які  передбачені річним планом.

  Особлива увага приділяється  питанням зміцнення навчально-матеріальної бази школи, створенню задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу. Одночасно проводиться робота по дотриманню та зміцненню трудової і виробничої дисципліни, збереженню матеріальних цінностей.

Ефективність навчання залежить від багатьох компонентів, у тому числі і від майстерності вчителя, матеріалів навчання, змісту програм, засобів управління навчальним процесом та від зовнішніх умов: забезпеченості уроку технічними засобами навчання й начального обладнання.

Головне завдання кожного вчителя на сучасному етапі – побудити інтерес до навчання та навчити самостійно здобувати знання, творчо їх використовувати. Навчання предмета буде успішним, якщо в учителя є можливість пояснювати новий (або закріплювати старий) матеріал, використовуючи наочність, сучасні педагогічні засоби навчання. Оптимальне комплексне використання всіх видів навчального обладнання, яке зосереджене в кабінеті, допомагає вчителю досягти високого рівня засвоєння навчальних досягнень учнів.

Навчальний кабінет – це єдина організована  система навчального обладнання зібрана в окремому приміщенні, оформлена відповідно до вимог наукової організації праці вчителя й учня, яка забезпечує високий рівень викладання предмета.

Щодо зміцнення матеріально–технічної бази навчальних приміщень та кабінетів, то протягом  минулого року було проведено ремонт навчальних кабінетів. Проведено ремонт  та оновлено естетичне оформлення актової зали школи художнім малюнком . Для спортивного залу за кошти спонсорів  було виготовлено захисну сітку для вікон.  

                  Проведено часткове оновлення електропроводки харчоблоку .

Зроблено поточний ремонт внутрішніх кімнат гігієни.              

    Минулого року учнями нашої школи, за сприяння спонсорів, було висаджено саджанці червоної та чорної смородини (20 штук), саджанці яблунь (10 штук).

     Ефективність навчання  і виховання багато в чому залежить від того, в яких умовах перебувають діти . Для створення відповідних умов за державні кошти  було придбано : столи учнівські в комплекті з стільцями – 6 шт.,ноутбук ASER A315-33, 3 в 1 багатофункціональний пристрій Epson L364 (C11CE55402) (кольоровий), дидактичний матеріал для забезпечення умов навчання в НУШ.

    Для організації інклюзивного навчання та оформлення ресурсної кімнати було придбано комплект для дитини з особливими  освітніми потребами .

     Для  створення комфорту та належного естетичного вигляду приміщення та навколишньої території школи, дирекція зробила :

 

Звіт про матеріальну діяльність школи за 2019 - 2020 рік

 

 

Подбали про своєчасне придбання будівельних матеріалів.

Провели поточний ремонт навчальних та підсобних приміщень. Відремонтували та пофарбували меблі.

Провели профілактичні роботи у газовій шкільній котельні.

Провели поточний ремонт котельні, опалювальної системи, водогону, каналізаційної системи, заміну електропроводки харчоблоку.

 Провели обрізування та формування дерев фруктового саду навколо школи

Провели ремонт  дверей навчальних приміщень тощо.

Впорядкували садибу школи. Виорали землю під навчально-дослідні ділянки.

Постійно дообладнуємо   навчальні кабінети, майстерні.

Залучаємо батьків до ремонту шкільних кімнат.

Відремонтовано актову залу.

Підтримуємо  зв'язок з місцевими підприємцями в плані поліпшення навчально - матеріальної бази школи.

 

 

 

 

 

 

 

Перспективне планування зміцнення і поповнення навчально- матеріальної бази  на 2019-2020 роки.

 

Вивчити та розробити кошторис по ремонту та матеріальному забезпеченню школи на новий навчальний рік.

Подбати про своєчасне придбання будівельних матеріалів.

Забезпечити школу необхідним сільськогосподарським інвентарем.

Провести поточний ремонт навчальних та підсобних приміщень. Відремонтувати та пофарбувати меблі.

Провести профілактичні роботи у газовій шкільній котельні.

Провести поточний ремонт котельні, опалювальної системи, водогону, каналізаційної системи внутрішніх кімнат гігієни.

Обрізування та формування дерев фруктового саду навколо школи

Провести  ремонт фасадних дверей тощо.

Впорядкувати садибу школи. Виорати землю під навчально-дослідні ділянки.

Дообладнати навчальні кабінети, майстерні.

Знайти джерела позабюджетних коштів.

Залучати батьків до ремонту шкільних кімнат.

Підтримувати зв'язок з місцевими підприємцями в плані поліпшення навчально -

матеріальної бази школи.

 

 

Директор школи :                                  В.С. Козоріз

 Вінницька область

Немирівський район

 

Великобушинська ЗОШ І-ІІ ступенів

 

 

Звіт директора

школи за

2017 – 2018

навчальний рік

 

 

 

 

В 2017 - 2018 навчальному році педагогічний колектив Великобушинської ЗОШ І-ІІ ступенів школи працює над вирішенням основних завдань, які були передбачені річним планом.

         Вчителі працюють над вирішенням проблемної теми школи, району. Приділяється велика увага підвищенню ефективності навчально-виховного процесу, позакласної та позашкільної роботи. Переважна більшість працівників школи запроваджують інтерактивні форми навчання: застосовують оптимальні методи та прийоми навчальної діяльності, розвивають самостійність і творчу активність, здійснюють виховання на національних традиціях українського народу.

В центрі уваги роботи колективу були і залишаються питання навчання та виховання дітей, підготовка вчителів до роботи з учнями. Особлива увага приділяється питанням поліпшення якості навчання та виховних заходів, їх ефективності.

Приділяється значна увага зміцненню навчально-матеріальної бази школи, створенню задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу; демократизації діяльності педагогічного колективу. Одночасно проводиться робота по дотриманню та зміцненню трудової і виробничої дисципліни, поліпшенню поведінки учнів.

Систематично слухаються та перевіряються виконання рішень попередніх педрад, нарад, наказів по школі.

Вивчається робота окремих вчителів, надається допомога у поліпшенні навчально–виховної роботи, відвідуються педагогічні семінари, проводяться педагогічні читання.

Виходячи з необхідності забезпечення реалізації потреб особистості, педагогічний колектив школи вирішує такі основні завдання та педагогічні проблеми:

 

-                                                   запровадження  інноваційних технологій навчання,  застосування інтерактивних методів, форм прийомів навчальної діяльності, здійснення диференціації навчання школярів, використання  різних форм організації роботи;

-                                                   посилення вимогливості до дисциплінованості та організованості окремих педагогічних працівників;

-                                                   конкретизація виховної роботи, позбавлення та можливості словесних форм її проведення;

-                                                   здійснення взаємозвязку розумового, морального та естетичного виховання;

-                                                   свідоме і повне виконання своїх обовязків всіма працівниками школи та учнями;

               Одним із стратегічних завдань, визначених у державній національній програмі «Освіта» (Україна ХХІ ст.) та Законах України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», Концепції виховання та Національної доктрини розвитку освіти  є створення умов для формування освіченої, творчої особистості громадянина. Реалізація та самореалізація його природних задатків і можливостей відбувається в освітньому процесі. Над цим і працює наш педагогічний колектив у 2017-2018 навчальному році. Робота здійснюється відповідно до річного плану роботи.

В школі працюють 16 педагогічних працівників. Вищу категорію мають 8 учителів, звання «Старший учитель» - 2. Першу кваліфікаційну категорію мають 5 учителів,  другу категорію – 1, «Спеціаліст» - 1.

Система методичної роботи сконцентрована навколо науково – методичної проблеми школи «Підвищення якості й результативності освіти та виховання в умовах впровадження нового Державного стандарту» і проводиться у трьох формах – колективній, груповій та індивідуальній, відповідно до рівня підготовки і проблем працівників.

На початок навчального року в школі навчалось 86 учнів, протягом року вибуло 8 учнів, прибуло 2. На кінець року в школі – 80 учнів.

Педагогічним колективом виконується навчальний план,  всі навчальні програми, лабораторні та практичні роботи з фізики, хімії, біології, географії.

Помітно зростає рівень педагогічної майстерності педагогів. Результати атестації показали, що методична робота в школі виконує стимулюючу функцію.

В школі протягом навчального року систематично працюють методоб’єднання: учителів початкових класів, природничо – математичного циклу, суспільно -  гуманітарного циклу та методоб’єднання класних керівників. Проводяться засідання методичних об’єднань, де розглядаються різноманітні питання, пов’язанні з навчанням та вихованням школярів. Головна увага спрямована в роботі всіх методобєднань на вивчення і застосування під час проведення уроків інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання.

МО – це свого роду  кузня  творчих сил педагогів, де вони вчаться самі, вчать інших, обмінюються досвідом, аналізують, експериментують, знайомляться з новинками психолого – педагогічних наук, інноваційними технологіями та інтерактивними методами навчання, організовують дискусії, ділові ігри. Особливості таких форм роботи дають змогу створювати реальні ситуації, коли інформація сприймається активно, а значить спонукає звертатися до науки, передової практики для виконання завдань зануренням у просту і зрозумілу поточну діяльність.

Педагоги нашої школи мають і свій досвід, який постійно вдосконалюють, впроваджують його елементи в практику. Зі своїми надбаннями знайомлять своїх колег через різні колективні форми методичної роботи: педагогічну раду, тижні педагогічної майстерності, творчі звіти, психолого – педагогічні семінари, районні методоб’єднання згідно фаху.

Протягом року вчителі школи проводять відкриті уроки, до яких ретельно готуються.

          Сьогодні школа вирішує, на ряду з навчальними і виховні завдання. Вся виховна робота спрямована на формування й прийняття учнями гуманістичних цінностей та зразків громадянської поведінки. В школі відбувається моральне становлення учнів, формування творчого мислення, відповідальність. Для ефективності виховної роботи в школі складено програму вивчення особистості учнів. Важливим чинником виховної роботи є самодіагностика діяльності класного керівника. Класні керівники та вчителі спільно з учнями проводять загально шкільні виховні заходи, які з задоволенням відвідують всі учні. Кожний такий захід, це своєрідний звіт про частину проведеної виховної роботи.

Кожний педагог повинен постійно вдосконалювати себе, займатися самоосвітою. Учителі нашої школи обовязково протягом навчального року проводять відкриті уроки та відвідують уроки колег. Молоді вчителі запрошують на такі уроки 1 раз в семестр, а досвідчені 2-3 рази.

Стало традицією для класних керівників 1-2 рази на рік проводити загальношкільні відкриті виховні заходи, приймати участь в роботі психолого – педагогічних семінарів та проводити педагогічні читання. Тут вчителі діляться своїми знаннями та набувають їх від колег.

Покращилась позакласна робота з навчальних предметів. Стало традицією щороку проводити предметні тижні, що сприяє розвитку інтересу до предмету та активізує пізнавальну діяльність.

                Всі вчителі – предметники проводять предметні тижні, кожен з яких закінчується загальношкільним святом. Цікавими та змістовними були тижні: початкових класів, української мови, правових знань, біології, англійської мови.

         В школі проводяться предметні олімпіади. Переможці цих олімпіад  щорічно приймають участь в районних предметних олімпіадах, а саме: Лисиця Юлія, учениця 8 класу посіла 3 місце у олімпіаді з німецької мови.

    Школярі активно займаються спортом, отримують призові місця в районних спортивних заходах та змаганнях:

Зональні змагання

- футбол (дівчата)   - І місце;

- настільний теніс – І місце;

- футбол (хлопці) – І місце.

Районні змагання

- футбол (дівчата) – І місце;

- настільний теніс – І місце;

- футбол (хлопці)  - ІІ місце;

- легка атлетика – І місце.

Легка атлетика

- метання – І місце – Коваль Галина

- біг 100 м – ІІ місце – Коваль Галина

- стрибки в довжину – ІІ місце – Котенко Оксана

- біг 100 м – ІІ місце – Лисиця Юрій

- біг 200 м – ІІ місце – Лисиця Юрій

- біг 100 м – І місце – Гусляков Даніїл

- біг 100 м – ІІ місце – Оцупок Валентин

Естафетний біг

- хлопці – ІІ місце

Естафетний біг

- дівчата – І місце

На базі школи працювали гуртки:

- «Орігамі» - Ільїна Галина Петрівна – 1 – 4 класи

- «Кенгуру»  – Буряк Марія Анатоліївна

- Основи ком’ютерної графіки – Буряк Марія Анатоліївна

Проводилися конкурси

- Грінвіч (25.11.2017 р.)

 

І місце    - 2 клас – Могиль Софія

                - 3 клас – Грушко Ростислав

                - 3 клас – Знамеровська Дарія

                - 4 клас – Міняйло Софія

                - 5 клас – Ведибіда Назар

                - 6 клас – Куриленко Яна

                - 7 клас – Побережнюк Світлана

                - 7 клас – Рибалко Анна

                - 8 клас – Лисиця Юлія

                - 8 клас – Куліченко Ангеліна – Анастасія

                - 9 клас – Котенко Оксана

ІІ місце   - 2 клас – Літвін Дмитро

                - 4 клас – Рибалко Дар’я

                - 4 клас – Григорук Аліна

                - 5 клас – Ємічева Анна

                - 6 клас – Могиль Ростислав

                - 9 клас – Коваль Галина

                - 9 клас – Лисиця Юрій

                - 9 клас – Оцупок Валентин

ІІІ місце  - 2 клас – Мудрак Діані

                - 3 клас – Гайдей Маргарита

                - 5 клас – Лебедінцева Софія

                - 6 клас – Москаленко Назар

                - 7 клас – Ільїна Анна

               - 8 клас – Корнієць Вікторія 

Конкурс «На урок» - з інтернету (англійська мова) – Куліченко Ангеліна – Анастасія – 8 клас ( в школі – І місце, а районі – 5 місце).

Всеукраїнська гра «Соняшник» - 19 учнів.

Приймали участь учні 3 – 9 класів.

Грушко Ростислав – 3 клас – 38 балів – диплом переможця в початковій школі.

Вишкварок Денис – 3 клас – 41 бал – диплом переможця в початковій школі.

Григорук Аліна – 4 клас – 38 балів – диплом переможця в початковій школі.

Міняйло Софія – 4 клас – 33 бали – сертифікат учасника.

Рибалко Дар’я – 4 клас – 33 бали – сертифікат учасника

Козуб Станіслав – 5 клас – 14 балів – сертифікат учасника

Пасіченко Аліна – 5 клас – 19 балів – сертифікат учасника

Дідківська Дарина – 5 клас – 28 балів – сертифікат учасника

Ємічева Анна – 5 клас – 35 балів – сертифікат учасника

Ведельський Максим – 5 клас – 40 балів – сертифікат учасника

Саєнко Андрій – 5 клас – 43 бали – диплом ІІ ступеня регіонального рівня.

Марченко Ірина – 5 клас – 44 бали - диплом ІІ ступеня регіонального рівня.

Ведибіда Назар – 5 клас – 52 бали - диплом ІІ ступеня регіонального рівня.

Лебедінцева Софія – 5 клас – 59 балів - диплом ІІ ступеня регіонального рівня.

Струк Андрій – 5 клас – 52 бали - диплом ІІ ступеня регіонального рівня.

Оцупок Валентин – 9 клас – 18 балів – сертифікат учасника

Гуменюк Анастасія – 9 клас – 30 балів – сертифікат учасника

Лисиця Юрій – 9 клас – 42 бали – сертифікат учасника

Коваль Галина – 9 клас – 44 бали – сертифікат учасника.ю

Приймали активну участь в рамках тижня народознавства «Любіть Україну вишневу свою», а саме: в конкурсі виготовлення українського сувеніру та «Особливості святкування Великодня на Поділлі». Перемогли у Всеукраїнському конкурсі навчально- дослідних земельних ділянок.

В школі постійно проходять природоохоронні акції. Отримали Диплом ІІ ступеня  за участь в конкурсі «Джерело».

Приймаємо участь у конкурсах:

- «Плекаємо сад» - ІІ місце

- «Галерея кімнатних рослин» - ІІ місце

- «Парад квітів біля школи» - І місце 

- «Юннатівський зеленбуд» - І місце

- «Джерело» - ІІ місце

 

Протягом навчального року учасники танцювального колективу «Сяйво» взяли участь у обласних та всеукраїнських конкурсах і фестивалях та зайняли призові місця.

 В 2017 – 2018 навчальному році учні  школи приймають активну участь у проведенні районних тижнів, акцій, заходів, конкурсів.

Проводилася підготовка:

-                                                   до відзначення у 2018 році  річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні проводиться пошукова робота по увіковіченню слави солдатських вдів;

-                                                   велика увага приділяється впровадженню Державних програм виховних напрямків;

Приймаємо участь в районному конкурсі екологічних агітбригад.

Є учасниками багатьох природоохоронних акцій та конкурсів.

Проводиться профілактична та просвітницька робота в межах районних акцій та програм:

В лютому місяці було проведено ряд заходів здорового способу життя «Молодь за здоровя». Виготовлено плакати «Головне в іміджі – це здоровя», «Молодь за майбутнє без СНІДу», «Я обираю здоровя».

 

 Виховна робота в школі направлена на формування особистості патріота України, який усвідомлює свою незалежність до сучасної цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях. На формування особистості демократичного світогляду й культури, яка не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу. Одним із завдань виховної роботи є забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних то власних інтересів, створення та розвиток цінностей громадянського суспільства. В своїй практиці намагаємося відходити від орієнтації на «середнього» вихованця. Формувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя і збереження та зміцнення фізичного та психологічного здоров’я.  Велика увага у виховній роботі приділяється  розвитку творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів.

     Виконання основних завдань виховання здійснюється за такими пріоритетними напрямками:

-         громадянське виховання;

-         правове виховання;

-         моральне виховання;

-         фізичне виховання;

-         художньо-естетична освіта та виховання особистості;

-         екологічне виховання;

-         трудове виховання;

-         статеве виховання і підготовка до сімейного життя;

-         розвиток учнівського самоврядування;

-         формування наукового світогляду;

     Протягом навчального року організовано конкурси, ігри інтелектуального характеру з навчальних предметів. Протягом І семестру відзначено ювілейні дати, річниці визначних діячів України та світу, проведено бесіди на різні тематики, випущено тематичні стінгазети, проведено радіолінійки, і т.д.

     Протягом року було проведено такі загальношкільні виховні заходи та міроприємства: День Знань;  День літніх іменинників; Свято квітів і урожаю 2017; Спортивна гра на місцевості; День учителя; засідання клубу «Що? Де? Коли?» Концертна програма до батьківських зборів, «Традиції і святкування у Великобританії», «Рідна земля для нас усіх - Україна», «Хліб усьому голова», святковий ранок «Роде наш красний», літературно-музичний вечір «Гімн планеті Земля», День осіннього іменинника, День Збройних сил України, «Український віночок у звичаях і традиціях нашого народу», розважальна програма «У світі казки», Андріївські вечорниці, Новорічний КВК, День святого Валентина, Свято зустрічі птахів.

       Пріоритетним напрямком в виховній роботі школи є патріотичне виховання підростаючого покоління. З цією метою кожен загін об’єднання обрав метою своєї діяльності одне з завдань патріотичного виховання. Тут відзначилися учні 5,7 та 9 класів.  А це вселяє надію в те, що наша молода Українська держава буде процвітати маючи таких патріотів.

      Діяльність колективу школи спрямована на вдосконалення ефективності навчально-виховного процесу, а також на поповнення навчально-матеріальної бази школи. Значна увага приділяється питанням забезпечення навчально-методичною літературою, підготовці учителів до навчання учнів з використанням інноваційних технологій. Центральне питання роботи колективу - створення задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу та зміцненню навчально-матеріальної бази школи.

       Педагогічний колектив школи працює над вирішенням основних завдань в плані навчально-матеріального забезпечення, які  передбачені річним планом.

  Особлива увага приділяється  питанням зміцнення навчально-матеріальної бази школи, створенню задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу. Одночасно проводиться робота по дотриманню та зміцненню трудової і виробничої дисципліни, збереженню матеріальних цінностей.

Ефективність навчання залежить від багатьох компонентів, у тому числі і від майстерності вчителя, матеріалів навчання, змісту програм, засобів управління навчальним процесом та від зовнішніх умов: забезпеченості уроку технічними засобами навчання й начального обладнання.

Головне завдання кожного вчителя на сучасному етапі – побудити інтерес до навчання та навчити самостійно здобувати знання, творчо їх використовувати. Навчання предмета буде успішним, якщо в учителя є можливість пояснювати новий (або закріплювати старий) матеріал, використовуючи наочність, сучасні педагогічні засоби навчання. Оптимальне комплексне використання всіх видів навчального обладнання, яке зосереджене в кабінеті, допомагає вчителю досягти високого рівня засвоєння навчальних досягнень учнів.

Навчальний кабінет – це єдина організована  система навчального обладнання зібрана в окремому приміщенні, оформлена відповідно до вимог наукової організації праці вчителя й учня, яка забезпечує високий рівень викладання предмета.

Щодо зміцнення матеріально–технічної бази навчальних приміщень та кабінетів, то протягом  минулого року було проведено ремонт навчальних кабінетів.  Та   повністю оновили 27 вікон першого та другого поверху. Проведено часткове оновлення труб водогону.

  Цього року учнями нашої школи, за сприяння спонсорів, було посаджено яблуневий сад та кущів смородини.

     З метою розвитку фізичних здібностей учнів, проведено капітальний ремонт спортивного залу школи.                 

   Для  створення комфорту та належного естетичного вигляду приміщення та навколишньої території школи, дирекція зробила :

 

Звіт про матеріальну діяльність школи за 2017- 2018 рік

 

Подбали про своєчасне придбання будівельних матеріалів.

Провели поточний ремонт навчальних та підсобних приміщень. Відремонтували та пофарбували меблі.

Провели профілактичні роботи у газовій шкільній котельні.

Провели поточний ремонт котельні, опалювальної системи, водогону, каналізаційної системи.

 Провели обрізування та формування дерев фруктового саду навколо школи

Провели капітальний ремонт другого поверху школи та актового залу школи.

Впорядкували садибу школи. Виорали землю під навчально-дослідні ділянки.

Постійно дообладнуємо   навчальні кабінети, майстерні.

Залучаємо батьків до ремонту шкільних кімнат.

За допомогою спонсорів та сільської ради замінено  27  вікон  на металопластикові.

Підтримуємо  зв'язок з місцевими підприємцями в плані поліпшення навчально - матеріальної бази школи.

Проведено заміну парт на сучасні учнівські столи в 2, 3 і 4 класах.

Відремонтовано ворота школи.

 

Перспективне планування зміцнення і поповнення навчально- матеріальної бази  на 2018-2019 роки.

 

Вивчити та розробити кошторис по ремонту та матеріальному забезпеченню школи на новий навчальний рік.

Подбати про своєчасне придбання будівельних матеріалів.

Забезпечити школу необхідним сільськогосподарським інвентарем.

Провести поточний ремонт навчальних та підсобних приміщень. Відремонтувати та пофарбувати меблі.

Провести профілактичні роботи у газовій шкільній котельні.

Провести поточний ремонт котельні, опалювальної системи, водогону, каналізаційної системи.

Обрізування та формування дерев фруктового саду навколо школи

Провести заміну 26 вікон на металопластикові.

Впорядкувати садибу школи. Виорати землю під навчально-дослідні ділянки.

Дообладнати навчальні кабінети, майстерні.

Знайти джерела позабюджетних коштів.

Залучати батьків до ремонту шкільних кімнат.

Підтримувати зв'язок з місцевими підприємцями в плані поліпшення навчально -

матеріальної бази школи.

Провести капітальний ремонт спортивного майданчика школи.

 

 

Директор школи :                                  В.С. Козоріз

Протокол №4

спільного засідання
педагогічного колективу, батьківського комітету,

ради школи та піклувальної ради Великобушинської ЗОШ І-ІІ ступенів.

від 25.05. 2018року

 

 

Присутні: члени батьківського комітету, педагогічний та адміністративно-господарський персонал школи, батьки учнів, представники органів місцевого самоврядування (всього 124 особи) 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1. Звітування керівника школи про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю щодо підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі, ужиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально–технічної бази школи, залучення додаткових джерел фінансування  та їх використання, ужиті заходи  щодо забезпечення закладу кваліфікованими педагогічними кадрами, залучення педагогічної та батьківської громадськості, співпрацю з громадськими організаціями.

                                                                                                         Козоріз В. С.

 

 2. Виступи членів педагогічного колективу, батьківської громадськості про діяльність керівника школи Козоріз В. С. щодо підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі.

 

 3. Оцінювання діяльності керівника школи шляхом таємного голосування членами педагогічного колективу, батьківського комітету, ради навчальних закладів за результатами звіту керівника.

 

Вибори голови та секретаря конференції.

  Пропозиція: головою конференції обрати голову профкому, вчителя початкових класів Коваль Оксану Володимирівну, секретарем – вчителя початкових класів Остапенко Валентину Олександрівну.

   Результат голосування: одностайно

 

     СЛУХАЛИ: голову зборів Коваль О. В., яка зазначила, що згідно з наказом Міністерства освіти і науки “Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та  громадськістю” від 23.03.2005 р. № 178, на виконання  Національної доктрини розвитку освіти (п.3),  наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 р. № 55 ”Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів”, Положення про загальноосвітній навчальний заклад керівник навчального закладу має щороку звітувати про свою діяльність перед членами педагогічного колективу, батьківського комітету, ради та громадськості з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної  державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах , що базується на принципах взаємодопомоги та позитивної  мотивації.

     

1.   СЛУХАЛИ звіт директора школи Козоріз В. С., в якому вона проаналізувала свою діяльність в 2017-2018 навчальному році в контексті роботи структурних підрозділів школи. Вона проінформувала про:

  а) персональний внесок керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу;

  б) виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти (охоплення навчанням дітей шкільного віку, продовження навчання випускників 9 класу у порівнянні за останні 3 роки).

  в) створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо впровадження педагогічних технологій у навчальний процес;

  г) організацію різних форм позаурочної навчально-виховної роботи;

  д) про ужиті заходи щодо зміцнення та модернізацію матеріально-технічної бази навчального закладу;

  е) залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання;

  є) ужиті заходи щодо забезпечення  школи педкадрами та доцільність їх розстановки;

  ж) соціальний захист, збереження та зміцнення здоров я учнів та працівників педагогічного колективу;

  з) надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, під опікою та з малозабезпечених сімей;

  и) моральне та матеріальне стимулювання учнів і педпрацівників;

  і) дотримання  правопорядку неповнолітніми;

  й) залучення педагогічної та батьківської громадськості  до управління діяльності навчального закладу;

  к) дисциплінарну практику та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу, реагування директора на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, батьками, представниками органів громадського самоврядування.

(Звіт додається)

 

2.   Про діяльність Козоріз Валентини Савівни як керівника Великобушинської ЗОШ І-ІІ ступенів зазначили члени педагогічного колективу Ведибіда Д. І., Марценюк Р. В., Корнійчук Л. М.,  представники батьківської громадськості Оцупок О. М. (9 клас), Гайдей Н. В. (3 клас), Лебединцев А. Г. (5 клас), Назаренко О. В. (8 клас).

3.   СЛУХАЛИ:

   Голову загальної конференції Коваль О. В., яка запропонувала прийняти участь у таємному голосуванні, в ході якого оцінити задовільність чи незадовільність діяльності директора школи Козоріз В. С. упродовж 2017-2018 навчального року.  Коваль О. В., підвела підсумок звітування та повідомила присутніх про результати голосування.

 

Результати таємного голосування (за кількістю зданих бюлетенів):

         «задовільно» -  124 голоси

         «незадовільно» - 0 голосів

 

УХВАЛИЛИ:

 

  1. Визнати роботу директора Великобушинської ЗОШ І-ІІ ступенів за 2017-2018 навчальний рік Козоріз В.С. задовільною.

 

  2. Довести рішення загальних зборів до відома управління освіти Немирівської районної ради.

 

 

 

 

                        Голова зборів:                                            О. В. Коваль

 

                       Секретар зборів:                                        В. О. Остапенко