Річний звіт про діяльність ЗО
В 2020 - 2021 навчальному році педагогічний колектив Великобушинського ЗЗСО І-ІІ ступенів працював над вирішенням основних завдань, які були передбачені річним планом.
Вчителі працюють над вирішенням проблемної теми закладу, району. Приділяється велика увага підвищенню ефективності навчально-виховного процесу, позакласної та позашкільної роботи. Переважна більшість працівників закладу запроваджують методи та прийоми роботи НУШ, інтерактивні форми навчання: застосовують оптимальні методи та прийоми навчальної діяльності, розвивають самостійність і творчу активність, здійснюють виховання на національних традиціях українського народу.
В центрі уваги роботи колективу були і залишаються питання навчання та виховання дітей, підготовка вчителів до роботи з учнями. Особлива увага приділяється питанням поліпшення якості навчання та виховних заходів, їх ефективності.
Приділяється значна увага зміцненню навчально-матеріальної бази закладу, створенню задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу; демократизації діяльності педагогічного колективу. Одночасно проводиться робота по дотриманню та зміцненню трудової і виробничої дисципліни, поліпшенню поведінки учнів.
Систематично слухаються та перевіряються виконання рішень попередніх педрад, нарад, наказів по школі.
Вивчається робота окремих вчителів, надається допомога у поліпшенні навчально–виховної роботи, відвідуються педагогічні семінари, проводяться педагогічні читання.
Виходячи з необхідності забезпечення реалізації потреб особистості, педагогічний колектив закладу вирішує такі основні завдання та педагогічні проблеми:
- запровадження інноваційних технологій навчання, застосування інтерактивних методів, форм прийомів навчальної діяльності, здійснення диференціації навчання школярів, використання різних форм організації роботи;
- посилення вимогливості до дисциплінованості та організованості окремих педагогічних працівників;
- конкретизація виховної роботи, позбавлення та можливості словесних форм її проведення;
- здійснення взаємозв’язку розумового, морального та естетичного виховання;
- свідоме і повне виконання своїх обов’язків всіма працівниками школи та учнями;
Одним із стратегічних завдань, визначених у державній національній програмі «Освіта» (Україна ХХІ ст.) та Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції виховання та Національної доктрини розвитку освіти є створення умов для формування освіченої, творчої особистості громадянина. Реалізація та самореалізація його природних задатків і можливостей відбувається в освітньому процесі. Над цим і працює наш педагогічний колектив у 2020 - 2021 навчальному році. Робота здійснюється відповідно до річного плану роботи.
В школі працюють 16 педагогічних працівників. Вищу категорію мають 11 учителів, звання «Старший учитель» - 3. Першу кваліфікаційну категорію має 1 учитель, «Спеціаліст» - 1.
Система методичної роботи сконцентрована навколо науково – методичної проблеми школи «Підвищення якості й результативності освіти та виховання в умовах впровадження НУШ» і проводиться у трьох формах – колективній, груповій та індивідуальній, відповідно до рівня підготовки і проблем працівників.
На початок навчального року в школі навчалось 74 учнів, протягом року вибув 1 учень 1 класу : Кулик Артем . На кінець року в школі – 73 учні.
Педагогічним колективом виконується навчальний план, всі навчальні програми, лабораторні та практичні роботи з фізики, хімії, біології, географії.
Помітно зростає рівень педагогічної майстерності педагогів. Результати атестації показали, що методична робота в школі виконує стимулюючу функцію.
В школі протягом навчального року систематично працюють методоб’єднання: учителів початкових класів, природничо – математичного циклу, суспільно - гуманітарного циклу та методоб’єднання класних керівників. Проводяться засідання методичних об’єднань, де розглядаються різноманітні питання, пов’язанні з навчанням та вихованням школярів. Головна увага спрямована в роботі всіх методоб’єднань на вивчення і застосування під час проведення уроків інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання.
МО – це свого роду кузня творчих сил педагогів, де вони вчаться самі, вчать інших, обмінюються досвідом, аналізують, експериментують, знайомляться з новинками психолого – педагогічних наук, інноваційними технологіями та інтерактивними методами навчання, організовують дискусії, ділові ігри. Особливості таких форм роботи дають змогу створювати реальні ситуації, коли інформація сприймається активно, а значить спонукає звертатися до науки, передової практики для виконання завдань зануренням у просту і зрозумілу поточну діяльність.
Педагоги нашої школи мають і свій досвід, який постійно вдосконалюють, впроваджують його елементи в практику. Зі своїми надбаннями знайомлять своїх колег через різні колективні форми методичної роботи: педагогічну раду, тижні педагогічної майстерності, творчі звіти, психолого – педагогічні семінари, районні методоб’єднання згідно фаху.
Протягом року вчителі школи проводять відкриті уроки, до яких ретельно готуються.
Сьогодні школа вирішує, на ряду з навчальними і виховні завдання. Вся виховна робота спрямована на формування й прийняття учнями гуманістичних цінностей та зразків громадянської поведінки. В школі відбувається моральне становлення учнів, формування творчого мислення, відповідальність. Для ефективності виховної роботи в школі складено програму вивчення особистості учнів. Важливим чинником виховної роботи є самодіагностика діяльності класного керівника. Класні керівники та вчителі спільно з учнями проводять загально шкільні виховні заходи, які з задоволенням відвідують всі учні. Кожний такий захід, це своєрідний звіт про частину проведеної виховної роботи.
Кожний педагог повинен постійно вдосконалювати себе, займатися самоосвітою. Учителі нашої школи обов’язково протягом навчального року проводять відкриті уроки та відвідують уроки колег. Молоді вчителі запрошують на такі уроки 1 раз в семестр, а досвідчені 2-3 рази.
Стало традицією для класних керівників 1-2 рази на рік проводити загальношкільні відкриті виховні заходи, приймати участь в роботі психолого – педагогічних семінарів та проводити педагогічні читання. Тут вчителі діляться своїми знаннями та набувають їх від колег.
Покращилась позакласна робота з навчальних предметів. Стало традицією щороку проводити предметні тижні, що сприяє розвитку інтересу до предмету та активізує пізнавальну діяльність.
Всі вчителі – предметники проводять предметні тижні, кожен з яких закінчується загальношкільним святом. Цікавими та змістовними були тижні: початкових класів, української мови, правових знань, біології, англійської мови.
В закладі проводяться предметні олімпіади, конкурси, змагання . Знамеровська Дарія , учениця 6 класу зайняла 3 місце у конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика по територіальнії громаді.
Школярі активно займаються спортом, отримують призові місця в спортивних заходах та змаганнях:
На базі школи працювали гуртки:
- « Таеквон- До» - Мазур Богдан Юрійович – 1 – 9 класи
- «Хореографічний» - Сугак Тетяна Пилипівна – 1 – 9 класи
Проводилися конкурси
- малюнків «Зоологічна галерея» (Знамеровська Д. –подяка )
- « Олімпус» ( знавців української мови – листопад місяць)
Результати та досягнення у Всеукраїнській олімпіаді з української мови та літератури «Олімпус», осіння сесія:
Диплом лауреата , українська література - 7 клас – Оцупок Дмитро
- - 7 клас – Григорук Аліна
- - 7 клас – Мельник Анастасія
- - 7 клас – Міняйло Софія
Диплом учасника :
- 7 клас – Рябокінь Олена
- 7 клас – Волос Дар’я
-
Українська мова , диплом лауреата :
- 6 клас – Знамеровська Дарія (нагороджено цінним подарунком)
- 7 клас – Оцупок Дмитро
- 7 клас – Резніченко Дмитро
- 7 клас – Міняйло Софія
- 7 клас – Григорук Аліна
- 7 клас – Волос Дар’я
Диплом учасника :
- 6 клас – Грушко Ростислав
- 6 клас – Романченко Вероніка
- 6 клас - Гайдей Маргарита
- 6 клас - Меріакрі Олена
- 6 клас – Вишкварок Денис
- 6 клас – Шевчук Максим
- 6 клас – Рябокінь Каміла
- 7 клас - Мельник Анастасія
- 7 клас – Рябокінь Олена
- 7 клас – Рябокінь Анна
Брали участь в конкурсі новорічних іграшок (Знамеровська, Гайдей, Корчевський, Грушко – нагороджені солодкими подарунками)
Брали участь в конкурсі – огляді екологічних агітбригад «Земля – наш спільний дім» , де вибороли ІІ місце ;
Брали участь в конкурсі читців (Романченко Вероніка, 6 клас) – подяка за участь;
Брали участь у Всеукраїнському конкурсі ватр «Джура», команда «Молода Січ» ;
Приймали активну участь в рамках тижня народознавства «Любіть Україну вишневу свою», а саме: в конкурсі виготовлення українського сувеніру та «Особливості святкування Великодня на Поділлі».
В школі постійно проходять природоохоронні акції. Отримали :
- Диплом ІІ ступеня за участь в конкурсі «Джерело».
Приймаємо участь у конкурсах:
- «Плекаємо сад» - ІІ місце
- «Галерея кімнатних рослин» - ІІ місце
- «Парад квітів біля школи» - ІІ місце
В 2020 – 2021 навчальному році учні школи приймають активну участь у проведенні районних тижнів, акцій, заходів, конкурсів.
Проводилася підготовка:
- до відзначення у 2021 році річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні проводиться пошукова робота по увіковіченню слави солдатських вдів;
- велика увага приділяється впровадженню Державних програм виховних напрямків;
Приймаємо участь в районному конкурсі екологічних агітбригад.
Є учасниками багатьох природоохоронних акцій та конкурсів.
Проводиться профілактична та просвітницька робота в межах районних акцій та програм:
В лютому місяці було проведено ряд заходів здорового способу життя «Молодь за здоров’я». Виготовлено плакати «Головне в іміджі – це здоров’я», «Молодь за майбутнє без СНІДу», «Я обираю здоров’я».
Виховна робота в школі направлена на формування особистості патріота України, який усвідомлює свою незалежність до сучасної цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях. На формування особистості демократичного світогляду й культури, яка не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу. Одним із завдань виховної роботи є забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних то власних інтересів, створення та розвиток цінностей громадянського суспільства. В своїй практиці намагаємося відходити від орієнтації на «середнього» вихованця. Формувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя і збереження та зміцнення фізичного та психологічного здоров’я. Велика увага у виховній роботі приділяється розвитку творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів.
Виконання основних завдань виховання здійснюється за такими пріоритетними напрямками:
- громадянське виховання;
- правове виховання;
- моральне виховання;
- фізичне виховання;
- художньо-естетична освіта та виховання особистості;
- екологічне виховання;
- трудове виховання;
- статеве виховання і підготовка до сімейного життя;
- розвиток учнівського самоврядування;
- формування наукового світогляду;
Протягом навчального року організовано конкурси, ігри інтелектуального характеру з навчальних предметів. Протягом І семестру відзначено ювілейні дати, річниці визначних діячів України та світу, проведено бесіди на різні тематики, випущено тематичні стінгазети, проведено радіолінійки, і т.д.
Протягом року було проведено такі загальношкільні виховні заходи та міроприємства: День Знань; День літніх іменинників; ряд квестів та розваг з дотриманням протиепідемічних вимог.
Свято Квітів і Урожаю 2020; Спортивна гра на місцевості; День учителя; засідання клубу «Що? Де? Коли?» Концертна програма до батьківських зборів, «Традиції і святкування у Великобританії», «Рідна земля для нас усіх - Україна», «Хліб усьому голова», святковий ранок «Роде наш красний», літературно-музичний вечір «Гімн планеті Земля», День осіннього іменинника, День Збройних сил України, «Український віночок у звичаях і традиціях нашого народу», розважальна програма «У світі казки», Андріївські вечорниці, «Миколай,ти до нас завітай», Новорічний КВК, День святого Валентина, Свято Стрітення.
Пріоритетним напрямком в виховній роботі школи є патріотичне виховання підростаючого покоління. З цією метою кожен загін об’єднання обрав метою своєї діяльності одне з завдань патріотичного виховання. Тут відзначилися учні 5,6 та 9 класів. А це вселяє надію в те, що наша молода Українська держава буде процвітати маючи таких патріотів.
Діяльність колективу школи спрямована на вдосконалення ефективності навчально-виховного процесу, а також на поповнення навчально-матеріальної бази школи. Значна увага приділяється питанням забезпечення навчально-методичною літературою, підготовці учителів до навчання учнів з використанням інноваційних технологій. Центральне питання роботи колективу - створення задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу та зміцненню навчально-матеріальної бази школи.
Педагогічний колектив школи працює над вирішенням основних завдань в плані навчально-матеріального забезпечення, які передбачені річним планом.
Особлива увага приділяється питанням зміцнення навчально-матеріальної бази школи, створенню задовільних умов для здійснення навчально-виховного процесу. Одночасно проводиться робота по дотриманню та зміцненню трудової і виробничої дисципліни, збереженню матеріальних цінностей.
Ефективність навчання залежить від багатьох компонентів, у тому числі і від майстерності вчителя, матеріалів навчання, змісту програм, засобів управління навчальним процесом та від зовнішніх умов: забезпеченості уроку технічними засобами навчання й начального обладнання.
Головне завдання кожного вчителя на сучасному етапі – побудити інтерес до навчання та навчити самостійно здобувати знання, творчо їх використовувати. Навчання предмета буде успішним, якщо в учителя є можливість пояснювати новий (або закріплювати старий) матеріал, використовуючи наочність, сучасні педагогічні засоби навчання. Оптимальне комплексне використання всіх видів навчального обладнання, яке зосереджене в кабінеті, допомагає вчителю досягти високого рівня засвоєння навчальних досягнень учнів.
Навчальний кабінет – це єдина організована система навчального обладнання зібрана в окремому приміщенні, оформлена відповідно до вимог наукової організації праці вчителя й учня, яка забезпечує високий рівень викладання предмета.
Щодо зміцнення матеріально–технічної бази навчальних приміщень та кабінетів, то протягом минулого року було проведено ремонт навчальних кабінетів. Проведено ремонт та оновлено естетичне оформлення актової зали школи художнім малюнком . Для спортивного залу за кошти спонсорів було виготовлено захисну сітку для вікон.
Проведено часткове оновлення електропроводки харчоблоку .
Зроблено поточний ремонт внутрішніх кімнат гігієни.
Минулого року учнями нашої школи, за сприяння спонсорів, було висаджено саджанці червоної та чорної смородини (20 штук), саджанці яблунь (10 штук).
Ефективність навчання і виховання багато в чому залежить від того, в яких умовах перебувають діти . Для створення відповідних умов за державні кошти було придбано : столи учнівські в комплекті з стільцями – 6 шт.,ноутбук ASER A315-33, 3 в 1 багатофункціональний пристрій Epson L364 (C11CE55402) (кольоровий), дидактичний матеріал для забезпечення умов навчання в НУШ.
Для організації інклюзивного навчання та оформлення ресурсної кімнати було придбано комплект для дитини з особливими освітніми потребами .
Для створення комфорту та належного естетичного вигляду приміщення та навколишньої території школи, дирекція зробила :
Звіт про матеріальну діяльність школи за 2020 - 2021 рік
Подбали про своєчасне придбання будівельних матеріалів. |
Провели поточний ремонт навчальних та підсобних приміщень. Відремонтували та пофарбували меблі. |
Провели профілактичні роботи у газовій шкільній котельні. |
Провели поточний ремонт котельні, опалювальної системи, водогону, каналізаційної системи, заміну електропроводки харчоблоку. |
Провели обрізування та формування дерев фруктового саду навколо школи |
Провели ремонт дверей навчальних приміщень тощо. |
Впорядкували садибу школи. Виорали землю під навчально-дослідні ділянки. |
Постійно дообладнуємо навчальні кабінети, майстерні. |
Залучаємо батьків до ремонту шкільних кімнат. |
Відремонтовано актову залу. |
Підтримуємо зв'язок з місцевими підприємцями в плані поліпшення навчально - матеріальної бази школи. |
Перспективне планування зміцнення і поповнення навчально- матеріальної бази на 2021-2022 роки.
Вивчити та розробити кошторис по ремонту та матеріальному забезпеченню школи на новий навчальний рік. |
Подбати про своєчасне придбання будівельних матеріалів. |
Забезпечити школу необхідним сільськогосподарським інвентарем. |
Провести поточний ремонт навчальних та підсобних приміщень. Відремонтувати та пофарбувати меблі. |
Провести профілактичні роботи у газовій шкільній котельні. |
Провести поточний ремонт котельні, опалювальної системи, водогону, каналізаційної системи внутрішніх кімнат гігієни. |
Обрізування та формування дерев фруктового саду навколо школи |
Провести ремонт фасадних дверей тощо. |
Впорядкувати садибу школи. Виорати землю під навчально-дослідні ділянки. |
Дообладнати навчальні кабінети, майстерні. |
Знайти джерела позабюджетних коштів. |
Залучати батьків до ремонту шкільних кімнат. |
Підтримувати зв'язок з місцевими підприємцями в плані поліпшення навчально - |
матеріальної бази школи. |
Розпочати ремонтні роботи по модернізації харчоблоку закладу |
Директор школи : В.С. Козоріз
Навігація
- Головна сторінка
- Про школу
- Виховна робота
- Вибір та замовлення підручників
- Фінансова звітність
- Фотоальбом
- Пошта
- Розклад уроків
- Атестація педагогічних працівників
- Методичні асоціації вчтителів
- Дистанційне навчання
- Техніка безпеки
- Сторінка психолога
- Інформаційна відкритість
Новини
Розпочато прийом заяв на зарахування до 1 класу
Контакти
Адреса: інд. 22845, Вінницька область, Немирівський район, с.Велика Бушинка, вул.Центральна, 9
Тел.: (04331) 3-81-54
Email: vbschool@i.ua